Search For Answers

Ask the community and get help from your peers to learn, share and create amazing learning materials

Type Fonts are not working in the style settings tab / Los tipos de letra no están funcionando en la pestaña de configuración de estilo

Carlos Manuel Puga Otero

Carlos Manuel Puga Otero

Spain
03/12/2024

I have noticed that in the new version of LiveWorkSheets, most of the available fonts do not correspond to a real change. In the previous version, for example, I liked to highlight certain answers boxes with the Bangers font (currently available as well) and I found that this font does not work correctly as a dull, monotonous font appears instead.

This failure has caused me quite a few headaches, because when the system made the transition of my worksheets from the previous version to the current one, all my worksheets that used fonts that gave them a touch of class were deconfigured.

Could you please correct this performance issue?

Think that a better appearance of the worksheets developed by the LiveWorkSheets teaching community will attract and gather a greater number of users (teachers and pupils) captivated by the pleasant visual appearance of the worksheets developed on this platform.

Thanks in advance.

Best wishes.

 

====================================

 

Me he percatado de que en la nueva versión de LiveWorkSheets, la mayoría de los tipos de letra disponibles no se corresponden con un cambio real. En la anterior versión, por ejemplo, me gustaba destacar determinadas cajas de respuesta con la fuente Bangers (actualmente disponible también) y he comprobado que esta fuente no funciona correctamente ya que aparece, en su lugar, una fuente monótona e insulsa.

Este mal funcionamiento me ha provocado no pocos dolores de cabeza, porque cuando el sistema realizó la transición de mis hojas de ejercicios de la anterior versión a la actual, se han desconfigurado todas mis hojas de ejercicios que utilizaban fuentes que le aportaban un toque de distinción a los mismos.

¿Por favor, podrían corregir esta funcionalidad?

Piensen que un mejor aspecto de las hojas de ejercicios elaboradas por la comunidad de profesorado de LiveWorkSheets atraerá y congregará a un mayor número de usuarios (profesorado y alumnado) cautivados por el agradable aspecto visual de las hojas de ejercicios desarrolladas en esta plataforma.

Agradecido de antemano.

Que tengan un buen día.


Carlos Manuel Puga Otero

Carlos Manuel Puga Otero

Spain
04/18/2024

Hi.
What about this?